باشگاه پرسپولیس شبکه اجتماعی و مسابقه پیامکی راه اندازی کرد
گلچین فوتبال



 

رای نخستین بار در کشور شبکه اجتماعی هواداران پرسپولیس با الگو برداری از شبکه های اجتماعی موفق جهان طراحی و راه اندازی شده است.

 


در راستای توسعه خدمات پرسپولیس به هواداران در فضای سایبری، کمیته انفورماتیک و تجارت الکترونیک باشگاه برای نخستین بار در کشور شبکه اجتماعی هواداران پرسپولیس را با الگو برداری از شبکه های اجتماعی موفق جهان طراحی و راه اندازی کرده است.

این شبکه محملی برای تعامل هر چه بیشتر و راحت‌تر هواداران با یکدیگر و تبادل نظر در خصوص مسایل تیم‌های مختلف باشگاه و به طور کلی ورزش ایران و جهان است.

شبکه اجتماعی هواداران پس از گذر از دوران بهره برداری آزمایشی جایگزین وب سایت کانون هواداران خواهد شد و کلیه امکانات این وب سایت به سایت شبکه اجتماعی منتقل خواهد شد.

fanclub.fc-perspolis.com

 مسابقه پیامکی کاپ قرمز
 مسابقه پیامکی کاپ قرمز با جوایز رویایی پرسپولیسی: سفر با تیم و شام با ستارگان باشگاه و چاپ تمبر یادگاری جوایز ارزنده کاپ طلا ۱۵۰ میلیون ریالی و ۲۸ مدال طلای ۳ میلیون ریالی با همکاری شرکت ایرانسل برگزار می شود.

در راستای ارائه خدمات بیشتر به هواداران، کمیته انفورماتیک باشگاه با همکاری ایرانسل مسابقه کاپ قرمز را ویژه مشترکین هوادار پرسپولیس برگزار می کند. این مسابقه جذاب و سرگرم کننده به صورت پیامکی برگزار شده و شرکت کنندگان می توانند با پاسخ به سوالات مسابقه اطلاعات خود از تاریخچه باشگاه را محل بزنند و امتیاز کسب کنند.

 استفاده از محصولات باشگاه مانند خبرنامه پرسپولیس، حمایت از باشگاه و روزنامه موبایلی نشنیده های پرسپولیس نیز در این مسابقه امتیاز ویژه خواهد داشت. برای شرکت در مسابقه و بهره‌مند شدن از جوایزی مانند: کاپ قرمز 150 میلیون ریالی، 28 مدال طلا به ارزش 3 میلیون ریال، سفر همراه با پرسپولیس و با هواپیمای اختصاصی بازیکنان، شام با تیم و در کنار ستارگان پرسپولیس، 40 ست لباس باشگاه، عکس با ستارگان محبوب پرسپولیس و چاپ تمبر اختصاصی کافیست کد «OZV PRS» را از گوشی تلفن همراه ایرانسل خود به شماره 8282 پیامک کنید.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:. موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:. برچسب‌ها: <-TagName->


نويسنده : adel

آخرين عنوان هاي مطالب
به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظلت خوبی رو در وبلاگ ما سپری کنید.
This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below. 3370